rakning på muffen!

Idag har man orkat duscha. Det är inte lika jobbigt längre nu när vi har dusch. Mycket skönare också!
Dusch is the shit!

 (varning för 2 much info)


Jag har kommit på att under tiden jag vait gravid har jag MAX rakat mina ben 3 gånger. Jag minns bara två. Under typ 7 månader. För er som läst min blogg ett tag, så försökte jag och Sara oss på att vaxa benen.

Hade mitt hår på benen på utväxt i typ 1,5 månad och jag såg ut som djungle George, eller apan Ola eller liknande. Äckligt! Nu växer det ingenting.

To shame att det inte är så på muffen, där frodas det som aldrig förr. Hur gör feta människor som ska raka sig där nere. Det är ju hopplöst!! Jag förstår inte!

Ja de va mitt dravel så länge! Fortfarande ingenting på tapeten. Har dock 1,5 avsnitt av de nya melrose place avsnitten kvar att kolla på. Alltid något!

Kommentarer
Postat av: mia

haha de där känner jag igen.. man får köra i blindo o be karln dubbelkolla så man fått me allt..



Ja visst såg de mysigt ut.. kan säga att gå från -16 grader och ner i 35 grader varmt vatten var helt underbart!

2010-01-09 @ 16:15:52
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0