Så jäkla underbar kväll...

Det är helt ofattbart att vi tjejer ses så sällan...

Denna kväll har jag träffat två av mina absolut käraste vänner. Linnéa och Johanna. Vi är typ helt omöjliga att träffa tillsammans. Det sker en gång per sekel. Ikväll lyckades vi.

Kvällen går knappt att förklara med bra ord, för försöker jag så kommer ni tro att vi är dumma i huvudet.

Här pratar vi baksug, elefantpenis, benidorm, slagsmål misshandel, halsbränna, toalettbesök á 30 min= harpluttar. Det var sex, skvaller och mycket mycket mer!

Sjukt gammal bild, men säkert den senaste tagen på oss =)
Kärlek till er tjejer!


Sjukt trevligt och jag har samtidigt fått i mig riktigt god mat. Nu kommer den största utmaningen!
Får inte äta nu på 12 timmar. Imorgon kommer domme-dagen.

Graviditetsdiabetes eller inte graviditetsdiabetes. Det är frågan!

Sorry för dålig update, men när man hade så trevligt som jag hade, så glömde jag t.o.m bort er!

Nu har min rumpa ont, har suttit alldeles för mycket idag känner jag!



Kommentarer
Postat av: Ewa

Vilken bra bild! Så söta ni är allihop.

2010-01-20 @ 10:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0