Saker jag inte kan leva utan

Saker jag skulle kunna ha tusen exemplar av för att underlätta min vardag. Så att jag kan ha dem på alla möjliga ställen. Por ejemplo, minst en  i handväskan, en i varje rum hemma. På jobbet os.v.

Följande saker önskar jag att någon bara skänkte mig.

1.       Hårnålar, ärligt man kan ju inte ha för många sådana. För en enkel frisyr behöver jag ca 10 st. Avancerade hårstilar behövs cirkus 30 st. MINST! Hata mitt hår! Men jag skulle behöva dom, jämt och överallt.

 

2.       Gummiband, inte lika nödvändigt som hårnålar men jäkligt nära.

 

3.       Nagelfilar. Varje gång jag INTE har en nagelfil tillgänglig så väljer mina naglar att kraska ihop. Tror allt att det är en konspiration mot mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0