Shopping tips!

Jag är inte typen som sitter på nätet och shoppar. Där har ju min sambo dragit en turlott måste man väl ändock säga! För vad jag förstår så är det mycket vanligt att ni kvinnor där ute gör detta.

Nu när jag blir mammledig snart kommer jag ju att ha MASSOR med tid över för att göra massa saker jag inte brukar.


- Torka av nattduksbordet oftare
- Rensa ur förrådet
- Rensa ut kläder
- Köpa nya gardiner

Och allt annat man tänker att man ska göra men aldrig gör.

Dessutom tänkte jag bli en nätshoppare. Så frågan är: VART shoppar man någonstans? Vad är era favoritsidor. Jag är prylgalen, gillar inredning att kolla och få lite tips och inspiration eftersom jag helt saknar den genen. Kläder är ju inte heller fel. Framför allt till bebisen lär det väl bli ;)

Kom även ihåg att jag är smålänning och kommer att gå på mamma penning. Det blir man inte rik på. Så inga 1000 kr:s kuddar. Det går fetbort!



En väska kanske =)

Så fram med alla era tips nu.

Kommentarer
Postat av: Johanna

kläder handlar jag alltid från www.hm.se . annars finns www.ellos.se (även inredning), www.jotex.se (inredning). När det gäller barngrejer är jag bigfan of google ;D allt går att googla och hitta nya roliga sidor!

2010-01-18 @ 13:40:47
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: mia

jaja jag gjorde oxå misstaget o trodde jhag skulle hinna massa saker.. återkom sen efter ett par veckor efter du fått bebben.. var glad om du kunnat laga mat =)

2010-01-18 @ 17:48:53
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Carolina

Kolla in bluebox.se och coolstuff.se, där finns det prylar. :-)

2010-01-18 @ 19:03:46
URL: http://livetmedlina.blogg.se/
Postat av: emmelie

jag är superwoman så jag klarar allt! ;)

Dessutom kommer min bebis inte skrika lika mycket som alicia ;) Eftersom jag får din bebis menar jag. haha!

2010-01-18 @ 20:37:32
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0