Sjukt dålig på att fasta......

Så fett bra jag är!

Ca 15 min efter att jag bloggat stoppar jag en makaron i munnen. Snacka om dålig på att fasta. Tror dock inte denna lilla makaron gör så stor skada. Men ändock!

Bara för att jag inte får äta något, så känner jag mej sjukt hungrig. Sugen! Funderar starkt på att äta och ringa mej sjuk imorgon.

SKOJA BARA! Ni får inte ta allt så seriöst här på bloggen =)

Snart PH, sen sova!

Imorgon blir det nog mycket bloggning, sitta och glo två timmar för att kroppen ska ta hand om sockret i min kropp är enligt mej inget speciellt bra tidsfördriv.
Will se!

Håll tummarna nu för mej!
Älskar ju min coca cola!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jooooo, jag drack den. Men det är fan inte dåligt att ha motstått cola i 1,5 dygn! ;)

Önskar dig lycka till imorgon, håller tummarna för att allt ska vara bra. :)

2010-01-19 @ 22:01:08
URL: http://www.deaduntildark.blogspot.com
Postat av: mia

ja tror inte du har de.. du åt säkert en rollo kola innan du skulle in därav socker toppen =) messa sen när du varit där

2010-01-20 @ 08:41:03
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0