sjukt gott humör!

Idag är nog allt min lyckodag!
Idag är den bästa röda dagen EVER!!

Varför, jo man har hunnit med att gosa och umgås med Malin och Emilia. Jag har följt med Sandra till affären och handlat det mest nödvändiga som jag behöver tills R kommer hem.

Jag har faktiskt bakat scones, hunnit äta upp dom. Jag har lagat inte bara en utan TVÅ matlådor, så matlagningen är kirrad för resten utav veckan.



Nu blir det dator, för jag ska se det senaste avsnittet av desperate! Det är äntligen igång igen!

Lyckan är gjord, jag har dessutom glass och hjärtan och Coca Cola hemma.

INGET och jag menar INGET kan få mej på dåligt humör!


Trallar iväg mot wisteria lane världen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter ju jätte bra Emmi =) Puss

2010-01-06 @ 18:39:12
Postat av: Tovis

Mm... scones är ju underbart :)

kram

2010-01-06 @ 21:29:18
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0