skulle ni hålla er?

Goder morgon!


Uppe med tuppen, tredje dagen i rad denna veckan och även torsdag och fredag förra. Min wake up light är absolut min bästa kompis!
Now and forever!

Dagens planer är att arbeta. Det är ju det vanliga, sedan ska jag till min barnmorska. Hoppas allt ser bra ut, magen lär ju har växt eftersom det dykt upp lite mer flames på magen. *suck*


Efter detta ska jag orka gå hem, orka städa upp lite och orka laga lite mer mat. korv och potatismos visserligen men ÄNDOCK. Det är ju jobbigt! Hatar att laga mat!


Dagens dilemma som jag satt och funderade på.

Jag fick inte reda på om det var en pojke eller flicka vid mitt ultraljud, fastän jag ville. OM jag skulle få chansen att göra ett nytt och barnmorskan skulle fråga om ja nu ville veta. Skulle jag svara ja? Jag vet att min sambo inte vill.

Skulle ni kunna hålla er tror ni? Om ni tänker er samma dilemma?

Kommentarer
Postat av: mia

ja de e ju inte så långt kvar ju värre om du gjort de för typ 10-15 veckor sen snacka om jobbigt o vara tyst..

2010-01-13 @ 10:02:32
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Mamma

Tycker du ska vänta tills den lilla (som förresten blir en pojke) kommer ut =) Mycket mer spännande då!! Puss

2010-01-13 @ 13:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0