Svar på min lilla frågestund!

Måste först dissa er eftersom ni är så sjukt dåliga på att ställa frågor. Mia ansträngde sig hårdast =)


Här kommer iaf svaren:

Vad hände med radhuset?
Dom fick ett högre bud, vet inte om de bluffar eller inte. Men vi ville inte betala så "högt" för ett sunkigt inrökt ställe.


hur många rollo kolor får du plats i munnen samtidigt (matte slängde in 3 och kom på att de var en dålig idee..)
Få plats, eller ska ja kunna tugga dom. Skulle nog kunna tugga typ 4, men in i munnen säkert 6 st.

Har du känt bebisen hicka än?
Nej jag tror inte det. Eller så är jag bara trög

Vad har ni för namn?
Oj väldigt personligt där ja. Haha. Vi har skrivit ner lite olika förslag, vi har inte pratat om vad vi ska välja. Bara vad vi tycker är fint. Jag har sagt Winton, Hampus, Elin, Kevin bland annat.

Vad tror rickard de e för kön?
Tror vet jag inte, men han hoppas på pojke

Ser du fortfarande dina fötter?
Självklart, gör inte du det. Om jag ligger ner, eller sitter, eller kollar "runt om" magen. hehe

kan du ställa en kopp på magen än?

Om jag försökte skulle jag nog kunna göra det. Har inte testat. Hade varit bättre med en tallrik. Mer behändigt så!

När kommer ni och hälsar på oss ??? (från min mor)
Jag vet inte, hade hoppats på att flytta till er typ. Men Hannens födelsedag skulle ja väl tippa på är nästa gång

Vad var din drömyrke när du var liten?
Jag kommer faktiskt inte ihåg. Tror mest jag pussades med Marcus B än tänkte på sånt :P

Jaha, that's all fokes!


Kommentarer
Postat av: evelina

sv: Men grattis:) kul, klart du kommer fixa det. Min mamma har skrytit hela mitt liv hur jävla duktig hon var när hon fick mig för hon levde på bananer tills hon fick bort alla kilon. Själv fattade jag fan inte hur hon pallade för jag har testat den där jävla banan dieten å den är inte att leka med;) och då har jag inte bebis än utan bara en valp som är jobbig nog. Men bebisen kanske tycker det är kul när mamma kör aerobic jämte och hoppas och har sig;) kram evelina.

2010-01-13 @ 22:42:19
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: pappis

radhuset: det gråa e borta från blocket. det röda e kvar . Ja man undrar lite....kram

2010-01-14 @ 00:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0