två bultande fuck u finger

God morgon, eller ja ni fattar!

Helvete vad trött jag var! Skulle egentligen vilja sova vidare men då kommer jag sova bort hela dagen. Ska försöka hålla mej uppe och göra något nyttigt ett tag i alla fall. Laga lite mat kanske

Eller blogga ;)

Idag hade jag lite filosofiska tankar. Ja menar sitta två timmar såklart att man tänker lite. Ett, VARFÖR kliar det alltid i håret när man pratar om löss, två varför kliar det alltid överallt när man målat naglarna? Bara för att man inte kan, så vill man. Eller?

Jätte konstigt det där tycker jag!

För övrigt har jag inte en aning om vad som sker i världen, jag har två bultande fuck you finger (efter provtagningen alltså)

Återkommer om en stund!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0