Underhållning på hög nivå!

Något roligt skedde alldeles nyss!

Grabbarna sitter så fint i sina fåtöljer och spelar ps3, dom hittade något gratis spel där dom är mini pansarvagnar, så är dom som på en bana där 4 små vagnar spelar mot varandra!



Det skjuts, och bombas och jag hör dom fråga, vem av dom är du? Ingen av dom avslöjar och när omgången är slut, så hör jag dom säga.

R: Ja jag var iaf röd
T: Nej? Näe det var ju jag som var röd.
R: Men jag var också röd.

Haha!
Tyckte det var otroligt underhållande!



Kommentarer
Postat av: Anja

Oj...det var verkligen roligt att läsa.Vad fin sidan är ;)

2010-01-09 @ 17:32:33
Postat av: Madde, mamma till Melker.

Det bästa är ju att flytta innan bebis kommer, men tro mig, det är sjukt jobbigt haha :D Men jag hoppas det går bra om ni nu flyttar, tänk på magen och gör inte massa lyft bara :)!



Jag ska plugg komvux, svenska matte engelska och samhäll, eftersom jag skolkade järnet på gymnasiet så lyckades jag kamma hem IG i dom ämnerna pinsamt nog hah :P

2010-01-09 @ 17:56:53
URL: http://enolsson.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Tack anja =)

2010-01-09 @ 18:05:45
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0