Nackdelar med ensamheten

Att vara ensam hemma har ju sina fördelar, men jag har ju insett att några få nackdelar finns det ju också!

1. Aldrig någon som säger att man är vacker när man ansträngt sig och gjort sig fin. Katterna?? Nej precis!

2. Man får alltid sova själv, såvida jag inte är otrogen. And lets face it. Vem vill ligga med mej. Inte ens jag själv skulle gilla det.

3. Finne på ryggen som gör ont när du ligger ner, gör skit ont. Försökt trycka den själv om du kan.

4. Sängen är ju alltid kall, annars kan han ju preheat:a den lite

5. Aldrig frukost på sängen, aldrig mat klar när man kommer hem.

6. Ingen som möter en i dörren och säger välkommen hem älskling (inte för att de händer när han är hemma ändån men det är fortfarande något jag saknar)

7. Gud förbjudde att jag föder barn i hans frånvaro, bebisen kommer på en lördag. Därmed basta! Annars blir det kniiiiiiiip!


Kommentarer
Postat av: Madde, mamma till Melker.

Haha gud vad jag känner igen den där tiden :P

Jag hade turen att mina värkar satte igång på en lördagmorgon när Seth var hemma OCH vi hade lånat bil kvällen innan. Hoppas er skrutt kommer på helgen också ;)

2010-01-21 @ 14:33:49
URL: http://enolsson.blogg.se/
Postat av: Madde, mamma till Melker.

Melker föddes 8 dagar för sent, och det var pest & pina vill jag lova! Hoppas du slipper gå över tiden!



Jajajajajaja, haha :D Ibland får man göra dumheter:P

2010-01-21 @ 15:40:50
URL: http://enolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0