Nu går jag och bajsar

Jag hade ett nytt rekord även igår på bloggen. Sjukt mycket fler läsare. Typ 50 st mer. OTROLIGT roligt!

Jag klagar absolut inte!



Men jag förstår inte riktigt varför. Vad bloggade jag om igår som var speciellt. Så jag kollade igenom gårdagens inlägg.

Inget speciellt alls, inte förrän jag kommer till tjejkvällen,jag bloggar alltså om elefantsnoppar, bakåtsug os.v. KATCHING. där har vi det.

Ni gillar kinky stuff!
Så måste det ju vara!

Så nu tänker jag skriva lite mer kinky. Typ saker som får er att rodna, ni kollegor som läser min blogg bör kanske sluta, annars lär ni ju inte kunna se mej i ögonen på jobbet. Ja sånt!

Okej så ska jag väl kanske inte överdriva heller, men många gånger håller jag tillbaka JUST för att jag vet ju i alla fall ett par stycken som läser min blogg som jag också träffar!

Jag skäms dock inte, gör ni??

Nu ska jag gå och bajsa....... (ja sånt tycker jag är roligt att skriva) fast denna gången ljuger jag , jag är ju förstoppad, Remember??

Kommentarer
Postat av: mia

har du testat gröten??

2010-01-21 @ 10:35:13
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Linda

Hahaha, nu gjorde jag det igen - skrattade högt! ;D

2010-01-21 @ 14:44:45
URL: http://www.deaduntildark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0