Min sambo är underbar!


Vet ni varför. För han underhåller mej ibland på ett sätt som han nog inte inser själv.



Han har nu klagat över att någon ringer anonymt till honom. Oftast vardagar, en eller två gånger om dagen. Han svarar men ingen där.

Nu har han blivit "något" irriterad över detta och igår så rann det över i bägaren! Han ringer tele2 (smygreklam) och frågar om man på något sett kan spåra dessa samtal.

Japp, han ringer mej, berättar detta och säger att tele2 ska ringa upp honom. Efter en stund ringer han tillbaka.
- Vet du vad det kostade?
- Nej de gör jag inte
- 625 spänn. Glöm de, då får dom fortsätta ringa.

Fine, idag ringer sambon och säger, att nu vet han nog vem det är som ringer till honom.

Då har han på sin tele en slags "fejk" ringknapp, som han kan trycka på, så att det låter som att det ringer till honom. Så om han pratar med mej, så kan han trycka så kan han säga att han måste svara.

Så i slutändan är det nog han som tjuvringt sig själv.
Tänk om han slängt ut 625 kr på att få reda på att det är han själv som busringer!

Funny!

 


Kommentarer
Postat av: mia

hahahah rickard i ett nötskal =)

2010-01-27 @ 13:08:10
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Emmelie

visst är det roligt! tur att han kom på det i alla fall. Men jag hade nog också gjort samma tabbe!

2010-01-27 @ 14:05:48
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: Denice- Hampus mamma

hej första gången jag kommenterar här :)

men jag förstod faktiskt inte hur han kan ringa sig själv? :P

2010-01-27 @ 16:24:21
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0