vrida mina ben sjukt konstigt...

Nu är jag hemma, hunnit med en hel del. Plockat ut lite saker ut gästummet (de som ja kan bära och vet på ett ungefär vart ja kan ställa det)

Jag har bäddat rent sängen, lagt undan lite tvätt.

Har satt på mig ett sånt värmebälte, ska se om revbenet känns bättre. Detta kommer ju inte gå bra om det ska fortsätta så här. Tänk om jag måste föda, en omöjlighet att krysta då ju. Då knäcks jag nog på mitten. Då kommer jag nog proppsa på kejsarsnitt i så fall.

Men förhoppningsvis går detta över, som allt annat i livet.

Visste ni förresten att jag kan böja mina fötter sjukt konstigt. Måste jag nästan ta ett kort på, för ni kommer ju inte tro på mej annars. Sen kan ni ju tävla!

Fan va rolig idé!
De gör vi!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Håll inte på och vrid dina fötter så där!!! Du kan ramla och slå dej ju!!! Vi som känner dej vet ju hur du brukar göra...Låt de andra vänta med dina konster tills efter du fött barnet!! Puss

2010-01-22 @ 16:37:10
Postat av: Tova

Haha, jag kan också böja mina fötter konstigt... trodde förut att alla kunde det, men har märkt nu att det tydligen är lite ovanligt xD



Tack så mycket förresten. Ja det var verkligen en annorlunda förlossning, men nu är han här, och då glömmer man ganska snabbt det obehagliga :) snart är du där också, så underbart!

2010-01-22 @ 19:37:50
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0