fattig på ord...

Jag är helt fattig på ord, det kommer inte ut något ur mitt huvud, och hur roligt är det att se min pojk göra alldeles vanliga miner men för mej är heeeeeelt fantastiska och heeeeelt underbart söta!

Not so much!


Svärmor, svärfar och nu idag richards syster kommer ner på besök, midsommar-firande!
Trevligt värre!

Det kommer väl bilder så länge, överge mej inte, jag kommer tillbaka, i min forna glans, tids nog! Promise!

Tänka sig, typ en vecka kvar, sen flyttar vi. HEEEEELT galet"


And by the way, de här med vikten går väl sådär, ligger stilla kvar. Vad det beror på vet jag inte, men jag anar att det är att jag inte käkar någon vettig mat utan lever på en chokladbit hit, en chipspåse dit. Slinker väl ner lite cola ibland också.- WHAT THE HELL, det är sommar och tänker ändå inte visa mej i bikini med mina ränder på magen. Dessutom är W så himla kinkig med solen, så blir ändå skuggan! Så då är jag påklädd!

Kommentarer
Postat av: Meya och Frank

du är lika smart som jag, för jag har precis kokat upp vatten till en termos lagom till att du skrev kommentaren. Och sån portions uppdelare köpte jag igår, fy fan vad bra :) Ska försöka hålla mig i sovrummet nu så jag slipper step up på morgonen sådär ;)

2010-06-24 @ 17:01:08
URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/
Postat av: Frida ♥ Mamma till Haylie

Oj, på BVC sades det att man ska smörja in dom med solskydd även om de ska vara i skuggan för att inte få strålning på sig.. Tur att vi inte smorde henne då :)

2010-06-27 @ 14:37:16
URL: http://bigmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0