fy fan vad kass jag är

Ja som vanligt när jag har varit hos mamma kommer ett inlägg som innehåller förlåt att jag inte bloggat, jag lovar att bättra mej.

För varje gång jag inte bloggar på ett tag tappar jag typ 30 läsare. Mycket tråkigt! Ni är ju inte speciellt lojala ni 30 som hoppar in när det passar

Dock skiter jag just nu i det eftersom det är så underbart väder så jag smäller av. Har försökt att få till en bränna, har ränder överallt eftersom jag har olika saker på mej och olika dagar beroende på om W vill sova eller inte.

Just nu skulle jag vilja stänga av Winton i typ två dagar, och sätta på honom igen när det är dåligt väder.
ja de låter skit hemskt, han är ju ingen jävla tv.

Appoprå tv, vår box är cp och boxer likadant!

För övrigt vankas det gratis "lyx" glass imorgon. Ben and jerry are coming to town! ME LIKE

Läste också att m-ås äntligen fått igång öppna förskolan, måste nog gå dit så man träffar lite mammor i m-ås. Annars kommer resterande del av min mammaledighet bli sååååå trååååkig!

Nu bara sprutar det ord ur fingrarna på mej, har nog saknat att blogga! Kunde ju delat upp de i o för sig, men orka!

Ska lägga mej tidigt idag! (så låter de alltid men de blir nästan aldrig så)

Kommentarer
Postat av: sandra

öppnar ben & jerrys i morgon eller fattade ja helt fel ? vart när osv isf?

2010-06-04 @ 17:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0