I am soo so tired

Det har varit en tuff dag i emmelies liv!
Winton har varit sååååå grinig och bara varit skit ledsen utan vad jag har kunnat lista ut en bra anledning.

- Ungen har bajsat 2 TVÅ gånger på en dag (vilket aldrig har skett sedan han var några veckor gammal)
- Han fiser och rapar för fullt
- Ny bytt blöja
- Ny äten

och ändå så beter han sig som om han vore en spott kobra eller något!
La mej efter en hård kväll och på morgonen så betedde han sig exakt likadant!

Så till slut la vi han i vagnen, och rullade över en handduk, efter en stund somnar Winton, vaknar efter en kvart. Lika ilsk som innan. Vagga lite till... somna och sova typ tjugo min... vagga lite till.
När han somnade sista gången satte jag mej i mammas soffa, grät en skvätt. Tyckte lite synd om mig själv, jag försökte sova lite eftersom jag uppenbarligen har för lite sömn i bagaget!

När han till slut vaknade, gav jag honom käk, och han åt hela 195 ml, så har han varit lite vaken i vagnen och då varit glad och så har han sovit!

Jag hoppas på en vändning, if not har jag varit och köpt mej fyra cider som jag ska häva i mej om han skriker mer än jag orkar med :)



Kommentarer
Postat av: Ruben

Supermum can't never get tired! ;) :-P

2010-06-12 @ 05:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0