jag kippar....

Jag har bokstavligt talat tappat min hjärna.
Det är kaos, kaos kring pengar, lägenhet som ej blir såld, packning, hemmet ser ut som fjortonde världskriget. Lilleman är grinig till o från, jag är deprimerad för att jag vet inte riktigt varför.

Jag hoppas att jag kommer på fötter efter flytten i helgen, då är en stor sak avklarad i alla fall.
Hursomhaver är jag fattig nu efter dubbelhyror o en massa annat jäääävligt onödigt skit!
Tur att R jobbar å sliter så vi flyter! :)

Nu vet ni i alla fall att jag lever, med nöd å näppe!
Jag kommer tebax...

Kommentarer
Postat av: mia "Lovelyangel"

säg till om du behöver lite barnvakt medans ni packar..

2010-06-28 @ 16:44:18
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0