jävla Ewa

Ewa har nu suttit och trugat med fred flinta att han ska käka. Han totalvägrar!
Ewa är inte den som ger upp, utan har försökt nu ett x antal gånger!

En annan går runt och muttlar: skit i honom. Vill han inte äta så får han skylla sig själv
Smått irriterad och frustrerad att han inte käkar!

Medan Ewa, som tycker allt är skit kul med Winton och är obotlig optimist. Hon skulle kunna sitta och truga i minst en timme till utan att bli frusterad

Jag blir avundsjuk på hennes optimism, istället blir jag frustrerad!
Inte så konstigt egentligen kanske, man vill ju bara hans bästa!

Nu står hon och typ dansar vi skötbordet, mina ögon går i kors och jag räknar sekunderna tills att kaffet är klart!

Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0