Mitt barn är schitzofren....

Har bestämt mej för att detta nog ändå blir en mammablogg, för det är ju det enda jag är nu för tiden.
En mamma

Man anstränger sig så hårt för att inte vara en hönsmamma. Blir lite pinigt tycker jag
Jag tycker nog inte att jag är en hönsmamma, inte fullt ut. Jag skickar runt min unge till folk som om dom vore en chips påse, och Winton tycker än så länge att det är okej.

Däremot när mitt barn slutar äta (vilket han by the way slutat med för andra omgången ), när han har ont, inte bajar. så är jag värre än en hönsmamma. Har inget bra ord för det ännu, men jag ska fundilera ut det.

MEN förtillfället vill jag bara skrika
UNG JÄVEL. VAD VILL DU??!!

Han är såå grinig när han vaknar, han vill inte käka längre och jag vet inte vad som är felet!
Sjukt frustrerande!
Aldrig varit med om liknande
Sen hux flux två min efter och man typ säger heeeeeej med fjantig röst.
Så ler ungen
Efter fyra sekunder så sätter han igång igen!
Han är schitzofren, eller så är jag en sjukt dålig mamma

Pest eller kolera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0