snålt med sömn mina vänner

Guten morgen på er!
Idag har lilleman snålat på sömnen vilket inneburit ett lite längre pass, och sen typ en halvtimmes snutt här och där. Det fuckar upp mej totalt faktiskt. Ögonen går i kors, så vid nio tiden gick jag ut på en promenad.
Kom dock inte så långt, blidde pressbyrån med aftonblad och en kopp kaffe

Kanske ska göra det där till någon morgon rutin, det var rätt härligt faktiskt!

Dagen bjuder förhoppningsvis på lite promenad på stan med min sambo, ska testa något nytt kycklingställe, där man kan få kyckling i olika former. I love chicken!

Sen åker han iväg på en låååång jobbtur, så det suger rätt bra!
Dock är det ju bättre väder, vilket jag tycker är rätt soft!

Alles för mej nu!
Puss heeej!

Kommentarer
Postat av: Meya och Frank

Haha, 7 gånger är jävligt starkt jobbat! Nä, jag hade heller ingen aning om att man skulle bli galen när man blev mamma. Nu fattar jag varför min mamma varit så hysterisk ibland.. ;)

2010-06-13 @ 19:37:19
URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0