det finns annat att blogga om....

Gud jag har hela tiden sagt att min blogg ska inte ENBART handla om mitt barn men det enda jag kan/vill skriva om är just det.

Två dagar gammal är han nu, han inviger sin säng, skickar in en bild strax, orkar inte krypa och sätta i usb sladden och lägga in bilder den vägen. Det tar vi en annan dag!

och om W är snäll imorgon tänkte jag skriva lite om förlossningen, inget långt utdraget, bara klag och skräck till er som har detta komma skall så att säga ;)

Nu ska jag väcka sonen, försöka få i honom lite käk!
Snällt värre!
Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Värme och mat är vad Winton behöver just nu!! Var glad att han är sååååååååå snäll =)) Njut!! Puss på er=)

2010-03-08 @ 20:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0