fina dagen...

Nu är jag hemma, vart en väldigt bra dag!

Har fått intyga och skriva på papper att R är fadern till Winton. Så nu är han bådas och inte bara min längre =)

Efter svängde jag förbi jobbet, det väntade ju en överraskning på mej fick jag brev om. Så fick ett litet påskägg och lite prat med mina gamla kollegor också!

Sen promenerade jag hem, vilket är en bra bit, så dagens motion är kirrad! Lillen ligger just nu och sover men ska käka om 45 min eller så.

Tills dess gör jag de ja brukar, springer runt som en skållad höna ;)

Kommentarer
Postat av: tekå

ååå varför var du på jobbet sååå tidigt för?? då missade jag dig jue.. påskägg är gott mums.. kramar...

2010-03-31 @ 15:04:20
URL: http://teky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0