home at last....

Hej vänner!

Nu är vi hemma jag och Winton!

Galet vad gulliga kommentarer jag fått! Helt undebart att se att alla äskar Winton nästan lika mycket som jag :P

Tusen tusen tack till er alla som kommenterat och hört av er på alla sätt och vis, och jag ber om ursäkt om det är någon som tackat men som jag inte svarat till. Många sms samtidigt och en liten nyfödd gjorde mej ibland lite disträ!

Men tusen tusen gånger tack!


Nuläget: varit hemma, ammat en gång, hunnit duscha, plockat och slängt i en maskin tvätt. I am on fire, and yes ja borde vila men jag passar på. Vila kan man göra i graven =)

Nu ska jag sätta mig och titta på min SON. Lukna lite som R sa när han var liten.

Vi hörs lite senare!
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anja

Ännu en gång ett stort GRATTIS till eran lilla familj. Jag önskar innerligt att vi hade bott lite närmare, så man kunde lukna lite på söta Winton.

Du har varit så duktig Emmmelie.... Jag läntar så tills vi kan komma ner. Snusa lilla Winton på kinden från Farmor....Kram

2010-03-08 @ 16:23:05
Postat av: Christin

Grattis till sötingen!

2010-03-08 @ 19:43:55
URL: http://erlandssonjonsson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Åh vad mysigt med bebis! Stort stort grattis! Och jättetufft namn, i like it!



Hoppas ni mår bra och mys massor, tiden går förjäkla fort. Jag tycker Ella är stor redan! ;-)

2010-03-11 @ 17:24:32
URL: http://strimmor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0