I 25 års present blir det fettsugning

Det blev stan, skulle försöka hitta mej något att klä med mej med

HELVETE VAD JAG ÄR FET!
FET FET FET FET FET!

Där står man i provhytten, Jennie har sprungit runt i hela affären efter plagg.
Jag testar det ena efter det andra! Skit snygga plagg. för en smal person.

Men för en nybliven mamma med fett överallt så var det så långt ifrån smickrande man kan komma.
Höll på att börja tjuta där inne och jag tänker inte prova kläder igen på minst 4 månader

BY THE WAY

I 25-års present önskar jag mej en fettsugning
Ingenting annat!
Seriöst!


Kommentarer
Postat av: Frida ♥ BF - 22 Mars -10

Hehe njaa, det var värre än vad jag kunde föreställa mig både att föda och att försöka leva normalt efteråt :)

Vattnet gick ju 4 dagar innan hon kom, navelsträngen gick av så hon fick inte tillräckligt med blod, dom klippte mig vilket gör mig invalid och sen var det ju bara en jäkligt jobbig förlossning som gör att dom vill att jag stannar lite längre :) Ska knåpa ihop en berättelse så fort jag orkar :) kramkram

2010-03-20 @ 16:44:55
URL: http://bigmamaa.blogg.se/
Postat av: mia

sa ju det!! fy fasen.. o jag hade spinkisen johanna som tittade förvånat på mig när jag hela tiden bad om större.. fast brösten tar mycke plats de me.. för att försvara oss lite!!

2010-03-20 @ 19:25:30
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0