jag är på G igen...

Nu jävlar är jag på G igen med bloggningen!
Jag hoppas det i alla fall!

1 har jag köpt en bärsele, så om prinsen inte finner sig i att ligga någonstans i lägenheten så att jag kan fixa och dona så får han allt hänga med i farten.

2 Prinsen fick mat runt tolv halv ett tiden i natt och sov sedan till ca halv 5, 5 tiden. Sen somnade vi om. Jag kan ju inte klaga där! Han är så snäll mitt lilla troll

Nu snusar han i gästrums sängen och jag försöker skriva något fyndigt till er! Lägenheten är i hyffsat skick, tack vare min käre mor som drog runt med både dammsugare och svabb igår! MYCKET UPPSKATTAT!

Somnade till fuskbyggarna, sen när somnar jag innan kl 10 lix? ;)

och nu slog det mej att jag har kladdkaka i kylen!
Varför sitta vid datorn då??=)

Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: hon har hunnit bli 3 månader :) din?

2010-03-18 @ 11:14:08
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0