katastrofen var ett faktum...

kl 01,27 börjar min lille prins att vakna till liv.
Dags att fixa käk åt lillen

Upp, fram med maten i kylen, värma till den så den inte är iskall, ge honom mat.

So far so good, första utmaningen nu är att byta blöja. Vi har R som sover (i sängen hör o häpna :) och T i gästrummet.
Chocker där när han inte skriker någonting, det är nog något med det där skötbordet, kanske något trauma som hänt där innan =)

Efter det är det dags att pumpa ut mjölk ur mina fyllda boobs. Plockar ihop mekanismen, sätter tratten mot tutte nr 1.
NADA SKER!

Den låter...., men den suger inte.
svetten pärlar sig lite fint i pannan.
Tar av och sätter på, testar igen. utan resultat...

Gör samma sak ett par gånger till. SHIIIET vad gör jag nu?
Sprängfyllda tuttar, såriga bröstvårtor, ett mätt spädbarn.

Testar tratt nr 2 och inser då mitt misstag, det saknas en sak. Lägger till saken, testar och TADAAA....
Pumpen funkar!

Katastrofen är undanröjd, tuttarna nu tomma, spädbarn mätt
Mission accompliced....

Vad gör ni halv 3 en fredagnatt??


Kommentarer
Postat av: mia

ja ammar och glor på inspelat stargate suv samma sak vid 1,2,3,4,5 och kvart över 7.. bara jag inte somnar på babysimmet!!

2010-03-13 @ 07:49:40
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0