kissa i blöjan killen min...

God kväll!

Gud vad timmarna springer iväg!
Ena stunden ger jag honom mat, försöker söva honom.
Försöker få något gjort hemma, och sen börjar rullen igång.

Känns redan lite slentrianmässigt faktiskt! Lite enformigt till och med!
Dock så kan man ju titta på lillen lite också, och det är absolut inte enformigt, konstigt nog!

Han kissar och bajsar som fan. Kommer ruinera morsan och farsan med blöjor! Men killen försöker vara ekonomisk genom att kissa när blöjan är av. Men där har jag sagt ifrån, inge kiss på mamma och pappa. Får se om han hajar detta eller om vi får ta ett snack till!

Tack kära mor för din rokad i lägenheten och även tack för kladdkaka och glass!
Sockernivån är nu där den ska vara ;)


Puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mamma till Levi

Tack! :)



Grattis till lillkillen! Guud va söt han är..Nu inser jag var min skrutt har växt och jag saknar det här nyfödda..FORT går det! :)

2010-03-17 @ 20:39:20
URL: http://sofiahivall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0