mamma och pappa är bäst...

God kväll!

Nu har min mor och far åkt. Winton var väl inte världens bästa sällskap eftersom han sov större delen av tiden dom var här. Hindrade dock inte mommo från att filma och ta kort ett antal gånger ;)

Mommo och moffa är så himla gulliga. Dom hade med sig ballerina kex, mysmorgonrocken som jag alltid har på mej när jag är hos mamma och pappa på besök (morgonrock som dom aldrig kommer se igen :)
Jag fick ett läppglans och jag fick en joggingdress, jätte fin. Winton fick dregellappar och jag fick även bröstskydd och kräm.

Så himla gulliga och jag blev så himla glad! Tack käre mor och far!!

R ska på födelsedagsfest hos en kompis som fyller år, så kvällen blir förhoppningsvis i lugnets tecken och jag ska t.o.m försöka ge mej på att kolla på melodifestivalen
De ni!

Vad gör ni denna lördag?

Nu är Winton exakt 1 vecka och 13 minuter gammal =)
Grattis till honom =)


Kommentarer
Postat av: mia

grattis grattis!!

2010-03-14 @ 08:45:40
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0