planering är A och O när man fått barn...tydligen...

Vi är hemkomna från mamma och dom! Ska gå på stan med min vän Linnéa!

Men när man fått barn är det liksom inte bara att slänga iväg sig till stan,

1, För det första behöver jag lägga på lite smink, ser förjävlig ut nu ska ni veta!
2. Måste byta kläder, för winton har både dreglat och spytt ner mej!
3. Jag måste pumpa tuttarna, så att jag inte får mjölkstockning eller läcker!
4. Packa skötväskan så jag får med mej allt!

Medan jag pumpade, skulle jag blogga ett långt och roligt inlägg!
Då strejkar denna dator, därför detta korta, mycket trista inlägg!

Har än så länge enbart hunnit pumpa, har ju massa kvar att göra innan ja är redo att ta bussen!

hey hooo, lets go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0