tror ni han märker om han får mellanmjölk?

Pust vilken lång dag detta varit!

DAgen har varit bra, mycket sol, väldans skönt!
Carro har varit på besök och sedan även Anita och hennes dotter! Mycket trevligt!
Dock märker jag nu hur trött jag är, borde nog försöka få till en vilostund på dagen. Hur kul är det att lägga sig typ kl 8 varje kväll.

Sisådär kan man väl säga!

För övrigt så försöker jag pumpa så mycket mjölk jag kan, försöker pumpa oftare men det går så där. Annars räcker snart inte min mjölk till. Tror ni han märker om jag blandar med mellanmjölk?=)

Nu ska vi dra igång en rulle som jag garanterat kommer att somna till, min mage kör ordentligt. Vet inte vad det är för del!

Mysko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0