Det kom två stycken!

Oj oj vad dålig jag är på att blogga!

Igår blev det myskväll hos malin med hennes vänner. Ja och Winton då förstås!
Han krånglade lite igår men sov sedan till fyra tiden. dock la vi oss vid typ ett så såvärst mycket sömn blidde de inte.

Idag har jag varit och kollat efter en BH, jag har verkligen inte en susning om vilken storlek! Testade typ alla och ingen satt bra. Antingen för stora eller små :((

Sedan hade vi visning och det kom faktiskt 2 STYCKEN!!
Sen ska dom ju vara intresserade också, men jag lever ändå en stund på glädjen att någon faktiskt kom och tittade
Fjärde gången gilt :)

Kommentarer
Postat av: sandra

tack tack!!!

2010-05-31 @ 18:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0