En fas...

Klockan är halv sex och lilleman har bajsat ner hela sig och även käkat 100 ml
Eftersom Winton är inne i en "fas" just nu så är han inte riktigt med på hurvida han är glad eller ledsen
Det pendlar fortare än jag själv brukade göra när jag var gravid och hormonerna svallade för fullt, detta gör det extremt jobbigt för oss båda!

Han ligger nu i soffan, med en vante på sig så han inte ska riva sig i ansiktet och jag tittar på det jag spelat in med jersey shore.

får se om han tänker hålla sig vaken eller om man kan åtminstonde ta sig en tupplur på soffan, ja menar come on, klockan är för tusan halv sex.

Dagen blir nog fullt upp och som sagt, bloggen ligger nu åt sidan i alla fall ett litet tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0