Grilla....

Nu har mina vänner åkt hem och r:s har anlänt!
Vi ska grilla idag vilket ska bli mycket gott!

Lilleman har som vanligt vid den här tiden ont i magen, mysko och jag väntar på att sjukvårdsupplysningen skall ringa! Jag har fantamej testat allt, så nu vill jag se om dom har något att tillföra!

bajset uteblir ju hela tiden! Inte roligt för winton!

Anna, såg din kommentar!:)
Blev väl mest glad att jag fick något lättare att dra fram när hemmet är lite slitet så att säga! men en rolig kommentar från dig som jag uppskattade. Försökte klicka in mej på din blogg men fick url not found! Kommentera gärna igen så jag kan få rädd adress =)

Till er alla!
Ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0