home at last...

Hemma från föräldrarträffen!
Jag och två par till, och det var trevligt. Prata lite om förlossning och sådär!

Lilleman är allmänt kinkig, inte riktigt nöjd! ag tror han har somnat nu i sin säng, jag hör ingenting i monitorn, men ibland när man kikar in ligger han där med sina stora blå och kikar på sina vänner!

Nu blir det arga snickaren och sen rush hour 2. till det mina grillchips och en nyköpt, dock avslagen cola! Tror Gud gav mig en vink där ;)

By the way kommer det en och kollar på lägenheten på fredag. Turen som vänder även för mej Anita ;)

Kommentarer
Postat av: Tova

Åh, vad få ni var i föräldragruppen! Fast då kanse man får chans att lära känna varann desto mer, hihi.



Hehe - Elliot skulle också mosa in hela sin hand i början, fast nu börjar han fatta "finmotoriken" mer och köra ett finger i taget ;)

2010-05-19 @ 21:36:02
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0