ingen större hjälp där inte

Nu är det kväll!
Pratade med sjukvårdsupplysningen.
hon hade inte så mycket att tillföra.
Fanns tydligen en ersättning på apoteket, så imorgon blir det det!
Annars fanns det något BVC kunde skriva ut, vi ska ju dit på tisdag!

Hoppas Winton får en lugn natt i alla fall!

Imorgon är det vägning, vi får väl se om något har hänt! Har inte så höga förhoppningar då jag även denna vecka inte ansträngt mej till 100%
Det var allt för mej för tillfället!
Nu blir de movie time!

Kommentarer
Postat av: martina

haha vad händer om du trycker i dig följande

1. 1 kg katrinplommon

2. 2 tuggummipaket

3. 3 tablett askar med läkerol

det kan ju ha laxerande effekt som sagt



ps ta inte detta seriöst=) ds

2010-05-02 @ 22:45:42
Postat av: Emmelie

hade han varit äldre o inte 8 veckor så hade jag testa allt de där =) trust me! :)

2010-05-03 @ 10:14:51
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Om ersättningen du ska köpa på apoteket är den mjölkfria!? nutramigen, så säger jag bara lycka till!Har försökt ge min son det,han grinar illa och det kävljer han stackarn!å få ingen chock för en burk kostar 200spänn!!det kanske inte ens är den sorten, men i vilket fall som helst lycka till, det är hemskt när ens små gryn har ont i magen!

2010-05-03 @ 11:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0