JÄVLA FUCKING MAGE

God kväll!

Det blev dåligt med bloggande då Wintons mage krånglade! Han skrek, skrek och skrek ännu mer. skrek såpass att han slutade andas ett par sekunder, ett par gånger!

Otroligt frustrerande och jobbigt att se sin lille pojk har skit ont och gråter och tårarna rinner längs hans knubbiga kinder. Att han t.o.m slutar andas och allt man kan göra är att försöka trösta, försöka massera hans lilla mage så gott man kan utan att lägga ner honom

USCH!

Nu sover han, kommer väl att vakna om en stund för lite käk, hoppas han somnar om direkt!
Vår lilla prins!

Så mitt dåliga bloggande beror på att ens energi töms när han är så ledsen och man behöver vara för sig själv en stund.


Kommentarer
Postat av: veronica uvemark

duuueeeh... om han har ätit chokla´ kan det nog vara därför den här gången, som han har ont i magen.... När jag helammade och åt choklad SJÄLV (då fick hon alltså bara i sig det som kom via bröstmjölken) fick hon skitont i magen och blev jättegasig och så. Min syrra som har 2 barn, berättade då för mig att bebisar är känsliga för kakao, och att jag skulle sluta äta så mkt choklad! (åt ca ett halvt kilo i veckan, höhö.... under rätt många veckor)...

2010-05-31 @ 00:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0