my life....

Klockan är tolv, jag har ätit frukost och varit ute på promenad med Hanna och hennes dotter Nova!
dom var väl inte så supersociala dom där bebisarn men vi pratade på i varje fall!

Hade tänkt att blogga om det fina vädret, men det börjar ju mulna på och ser väldans mörkt ut! =(
Lite tråkigt bara!

Eftermiddagen bjuder på eventuellt en bajsblöja och inget skrik! Jag hoppas verkligen det för lillemans skull!

Nu när man blivit mamma har man liksom svängt av på en egen värld, livet pågår men jag är någonstans vid sidan av! Känns konstigt!

Därför har jag ingen aning om vad som sker i världen. Katastrofer sker och Laila Bagge och han den där Wahlgren ska bygga hus, eller något sånt! Couldn't care less!

mitt liv består av bajs, kiss, matning, nattning och tv serier på datorn! Just for me to like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0