att göra. Sara!

Hej vänner!

Dagen har varit lite krävande, så bloggen glömdes liksom bort! Så är det när man faktiskt har något att göra!

På morgonen gick ja en promenad, jag fick en ide att jag skulle baka idag. Så idag har jag gjort riktigt fräscha banan choklad muffins med frosting. MUUUUUMS!!

Idag kom min älskade vän Sara på besök, FY på mej för vi ses fan aldrig. Typ andra gången på åtta månader! För jävligt! Men det var sjukt trevligt!

Nu tar jag det lugnt, lillemannen har krånglat lite, men det betyder oftast att han sover natten igenom. Bökar han ingenting på kvällen, så bökar han under natten. knasigt det där! =)

Nu ska ja se klart jersey shore, sen blir de nog kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0