känner mej som en människa igen...

Sorry för dålig update! Man kan väl säga att jag haft ett liv nu under dessa dagar.
Jag har städat en jäkla massa, jag har strykt gardiner, hängt upp dom och pyntat lite.
Så nedervåningen är kanonfin!

Jag kom på igår när jag var ute och rökte att jag faktiskt börjar känna mej som Emmelie igen. Jag har samma ork som innan W, innan graviditeten till och med. Jag var ju så himla trött under nästan hela min graviditet!
För första gången på typ 17 månader börjar jag känna mej som människa igen! FANTASTISKT!

Igår kom R:s syster J och hennes kille Robin. Vi spelade skjutspel, Robin var nog värre än värst på det där. Vi fick goda skratt i allafall!

Dagen bjuder på kalmartrip, sedan vankas det Richards goda curry pasta med kyckling! AVIS JIMMIE??!
W är i sjunde himlen för han har fått en ny leksak av sin faster!

och jag fick sovmorgon idag för R gick upp med W, uppskattades massa!
Märks det att jag är på bra humör??=)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att du känner så igen =) Du verkar så mycket piggare och gladare nu oxå!! det gillas ;)

Puss

2010-11-20 @ 16:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0