lite blandat...

God middag!

Natten har varit bra, w har kommit in i en period där han bökar mellan tyå halv tio och halv tolv lite grann. Sen är det lugnt fram till typ sex då han vill gå upp!
Så det är ju definitivt en framgång! =)

Vi sitter här lite sega, jag har duschat och jag ska snart väcka min lilla kötbulle!
Han är så duktig för han utvecklas nu i rekordfart! Ända sedan han kunde sitta ordentligt så klättar han nu på oss hela tiden. Upp ner, upp ner ...blir galen på han!
Men bättre att han klättrar på oss och inte farliga möbler som han kan ramla och slå sig på =)

Eftermiddagen bjuder på maaaat, för vi är båda hungriga, en kort barnvaktning ska ske! Sen får vi la se!
Söndag a la lugna luckan tror jag!

Kommentarer
Postat av: Tova

Skönt att nätterna är relativt lugna! Elliot sover också toppenbra numera, förutom när han äter förstås (fast jag ammar honom typ i sömnen så det är inget man direkt lider av hihi)

Hoppas allt är fint med er och sötnosen annars :)

2010-11-07 @ 12:37:28
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0