love love love you!

Jag älskar era kommentarer, framför allt dom anonyma för dom är ju aldrig positiva!
Jag tycke det är roligt så för guds skull sluta inte, och jag vill gärna svara och för er anonyma måste ja ibland tillägna några rader till er i bloggen...

Denna fick jag idag
moget att börja röka när man är i din ålder? trodde du var intelligent men icke sa nicke;)

Well, att jag däremot tjuvrökt ett par år med rädsla för mina föräldrars reaktion, det är väl däremot inte speciellt moget, men "börjat" röka i min ålder är knappast rätt.

Och intelligent är ju en rätt svår sak att avgöra. Jag är ju inte direkt mensa material. Även om jag skulle vilja tro så!

Ser mej däremot som rätt streetsmart, och mitt barn har nu överlevt 8 månader i min vård, så helt tappad bakom vagnen är jag ju inte.

Plus att mina betyg är lite över medel, vill du ha en kopia??

Jag hade ett suveränt inlägg på G, men nu har ja glömt bort vad ja skulle blogga om
Så ointelligent av mej!

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Aaaa.. fyyy så ointelligent! ;o)



Känns som jag trackar din blogg med kommentarer. HAHA!

2010-11-03 @ 22:59:29
URL: http://lottispotta.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Tackar för filmtipset! Se mitt senaste inlägg =)

2010-11-04 @ 09:39:13
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0