Relativt...

Tänk vad allt är relativt!

Ingenting är exakt så illa eller så bra som man tror
Det finns alltid någon som har det värre än en själv, och som har det mycket bättre än en själv

Ibland är livet helt ofattbart för en annan , saker sker. Säkert av en mening, men man vet inte om det själv.
Men saker sker, säkert för att andra ska inse hur bra man har det.

Inte för att jag vill att dåliga saker ska ske, men det är ändå skönt att få sig en tankeställar någon gång ibland!
Man uppskattar det man har mycket mer!

Jag uppskattar!
Gör du?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Livet hänger alltid på en skör tråd.

Människan är en mycket sårbar varelse, både psykiskt och fysiskt.

Har insett att man ibland är för godtrogen livet. Att man tar det för givet..

Tills den dagen man faktiskt inser att man kan förlora någon, någon som betyder någonting.

Senast igår fick jag vara med om detta.

Och det är inte rättvist att snälla människor drabbas av hemskheter.

2010-11-24 @ 21:55:41
URL: http://lottispotta.blogg.se/
Postat av: Kia

Jag uppskattar, trots skitväder i flytten. Det finns alltid massor att uppskatta trots motgångar. Livet blir dessutom enklare om man kan uppskatta! Kram vännen!

2010-11-24 @ 22:12:25
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja! Visst är det sjukt!

Dock är ju våra problem ilandsproblem ;o)



Nej, under dagen igår kom "dommen" på en en nära anhörig som åkte in lite akut till sjukhus. Han åkte in i måndags.

2010-11-24 @ 22:21:40
URL: http://lottispotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0