ullared, james bond och soffa...

Gokväll vänner!

Jag har nu haft en riktigt skön kväll, lilleman fick lägga sig i sängen vid halv sju, han var ju rätt trött som sagt.
Sen har jag spelat ps3, james bond spelet, riktigt roligt. Fick t.o.m beröm av R att jag var så duktig ;)

Efter det, kollade jag lite på brothers and sisters, cougartown och nu lite desperate... Sen ska jag inta sängen, vi får väl se om han tänker fortsätta sova eller om jag har oturen att han vaknar.

Anyway, mycket trevlig kväll!
Ska börja fundera lite på vad jag ska handla på ullared när jag och syster ska åka dit på måndag.
Ses mycket fram emot, det blir lite inredning och massa julklappar till winton och säkert till andra också!

Blir inget dyrt, det är ju lite snålare när man är på mammapenning!
Dock ska R och jag inte ge varandra något, soffan är vår julklapp :)

Nattinatt vänner!

Kommentarer
Postat av: mia

weee längtar!!! tänk på o ta lite mått på winton då storlekarna kan variera riktigt duktigt.. alicia har en kofta i 68 som hon kan ha nu o då e den ändå åt de stora hållet.

2010-11-10 @ 07:41:50
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0