varför inte en app för blogg.se...??

Oj vad roligt att så många kommenterat mina ruttna katrinplommon! (framför allt du ida ;)
Alla av er har barn också, skönt att det inte bara är jag som är missnöjd!

Jag fick tips om att börja blogga på devote istället för på blogg.se, för dom har ju app så jag tydligen lättare ska kunna blogga med mobilen. HM, det har stört mej rätt länge att en sån stor sida som blogg.se ändå är, inte skaffat sig en blogg app.
Iphone och android telefoner är ju den nya innegrejen och inte haka på det känns bara korkat!
If u ask me!

jahapp, ska se klart top model, sen ska jag se en serie som jag fått tips om!


Stort grattis till Bine och Marcus som fått en liten tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0