Att du skulle komma hem va!? ;)

Jävlar jävlar jävlar....


Jävla Richard för att han kommit hem, allt är hans fel att W inte väljer att sova idag. Haha

Nu är det ju allt slumpen säkert som avgjorde men nu när pappsen kommit hem, så har nu Winton vaknat ett X antal gånger tills nu!

Kommer liksom inte till ro, så därför tog ja upp han och gosade lite, och då kom det lite pruttar, så hoppas det var de som spökade och att han nu kommer till ro!

Att det ska vara så svårt att prutta, mej kommer det vare sig jag vill eller inte och betraktas nog här hemma som den där äckliga flickvännen eller liknande! Försöker lägga band på mej men då får jag ont i magen, och grinig för det!

Kanske det som är problemet, ungen vill inte vara ofin och håller inne på fisarna, sen att han bajsat fyra gånger idag bekommer honom inte speciellt mycket tydligen! Inte i samma liga kanske!

Tänkte lägga mej men känns ju inte som en idé, inte förrän det gått minst en kvart utan uppvaknande!

Tjohej hörs imorgon!
Ska på brunch, väldigt fancy låter det som, o senaste jag var hos värdinnan så var det typ julbord, fast med enbart efterättsdelen så förväntningarna ligger ungefär där! haha!

Fan vad jag dirrar, fett trött!
tjoflöjt som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0