heijkon beijkon...

Vad gulliga ni är vänner som kommenterar mitt kort, det gör susen i hjärtat må ni tro! <3

Jag har varit dålig på inlägg men bättre med bilder, har ingen bra balansgång! Min data är ju som

sagt cp, så jag blir mest förbannad när jag sitter här

Igår åkte jag till kalmar för att hälsa på en snabbis på jobbet, sen gick vi in mot stan. Det var typ storm och regn, sjuukt kallt och då hade även tempo kånkat! tur att malin skulle dyka upp o kunde köpa barnmat till mej!

Satt där i flera flera timmar, när dom andra drog kom nästa! Vi hann inte fika så länge men det var kul den stunden vi sågs! Skönt att allt funkar så bra nu :)

Dagen har inneburit lite möte med föräldrargrupp, alltid roligt att träffa andra mammor, W var så trött mot slutet men vägrar lägga ner huvudet, han lägger det på sne och i knät på mej, men snabbt upp igen. då är han så mysig så!

Imorgon kommer Alexandra och Signe, jag lovar att bjuda på lite kort då, om jag får lägga upp signe vill säga!
För övrigt måste ja råstäda tills hon kommer, är så pinsamt att ta hem folk och det är hejkon beijkon. Saknar ju också inrednings-genen och det hjälper ju inte till!

W har sovit utan att vakna, förbättring mot igår, och jag har fortfarande ett ess i rockärmen, han har inte ätit välling, så vaknar han och knölar är det bara att tanka på HAHA. Så jäkla nöjd man är över de då!

snart kommer hells kitchen och jag har massa gottigt att titta på, men ska nog välja sömnen framför serier, man är ju på så bättre humör med lite sömn i bagaget!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0