jag kämpar på....

Nu har jag kämpat mig fram till ett avsnitt av desperate, på datorn alltså!
Ligger ju lite före tv:n så att säga!

För övrigt var W väldigt envis idag, så himla jobbigt, jag vet att han inte är ledsen, men vill ändå inte låta han skrika, men samtidigt ska han inte bestämma när det är läggdags. Det ska ju vi göra!

Kompromiss, gick in med någon minut eller två imellan, la han till rätta. Det slutade med katastrof!
Fick ta upp han och hade han uppe någon timme. När jag la han igen så började han om igen. Men gav mej inte utan körde samma och efter lite mer pauser mellan skriken så kom han till ro. eller så andas han inte. Usch nu måste jag upp och kolla bara för det!

...... han lever...PUST!

Jaha de va väl allt jag hade idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0