lite allt om ingenting...

Vad händer i världen där utanför min lilla bubbla!
Jag har ingen koll alls längre känns det som!

Blidde inget kalmar och sova över, någon annan hade trängt sig före i kön! Mycket mycket besviken på detta! :(
I helgen är det städning på området, känns ju inte alls så motiverande, men man måste ju försöka bidra till området också tycker jag!

Men vi får la se!

För övrigt vill jag tipsa om ett roligt spel till iphone till er som har det, Farmfrenzy heter det. SJUKT beroendeframkallande! Kan inte sluta spela vilket resulterar i att jag konstant har dåligt batteri!

För övrigt så ska nog lilleman vakna snart, annars sover han väl inget inatt!
Till middag, sprödbakad torsk, potatis och hollandae (stavning??) sås

mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0