min dag...

God eftermiddag!

Dagen har varit rätt bra ändå, hade fet ångest av att jag skulle till tandläkaren!
Trots att jag varit en ganska så frekvent besökare dit i mina ungdomsår (tandställning hit och dit) så hatar jag det mer och mer för varje gång!

Vi gick till konsum, hämtade ut ett paket! Mycket roligt med paket!
Borde beställa hem saker på nätet mer haha!

Anyway, hämtade det, gick till tandläkaren, var en halvtimme för tidig men jag fick komma in tidigare. Lika bra att få det gjort! Ett hål hade jag, mitt andra i mitt liv. Inte så jäkla dåligt faktiskt!

Nu är vi hemma, har plockat lite, stekt potatis och bacon till lunch och nu sitter lilleman och gnager på ett rån, eller ja nu suttar han för det är helt mjukt haha!

 

 

 

 

Ser ni vilka miner min lille kille har, det här är typ tre olika på mindre än 30 sek =)


Kommentarer
Postat av: mia

plutti8nutt

2010-10-08 @ 14:31:44
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Anonym

sötnosen!



Nej, det är hennes första fast vi upptäckte den för kanske mer än en månad sen. Winton då?

2010-10-08 @ 16:33:56
Postat av: sandra

Hej jo jag ska byta blogg har en äcklig stalker på min blogg, känns lite snuskigt så nu har ja fått nog.men ska bara säga ill visa att jag har ny blogg när ja fått det fixat,

2010-10-08 @ 19:07:57
Postat av: Mami Lea*

sötnosen!



Nej, det är hennes första fast vi upptäckte den för kanske mer än en månad sen. Winton då?



(Haha detta var från mig)

2010-10-08 @ 20:06:41
URL: http://fancyface.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0